when you walk away i count the steps that you take. do you see how much i need you right now?

idag har jag jobbat från 11-21. skönt att jag börjar vänja mig nu så det är inte lika jobbigt att spendera så många timmar på att jobba. idag hade jag teaterfikat också, det är så att citygross har hand om fikat på den där friluftsteatern som spelas i närheten som jag skulle på men aldrig gick. så det blev att koka kaffe osv i två timmar innan vi begav oss dit för att sälja fikat i mindre än en halvtimme. skönt med lite omväxling från frukten..

slutade efter att vi kommit tillbaka till butiken och nu sitter jag här och har precis duschat. börjar tidigt imorn så ska läsa lite nu och sen sova. imorn är det även lööööööööööööööööööööön! det ni.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0