jag är olyckan, ole-dolyckan, obi-bodi-bobi-dobi-dolyckan, krasch och banglyckan gnissel och panglyckan. akta er för mig annars händer en GREJ!

hur fan kan man missa att se ett stort berg av vattenmeloner, säkert över 1.5 meter högt, i en stor mittgång mellan två avdelningar nästan precis vid ingången? det är en fråga jag ställt mig många gånger idag, lovar att jag fått minst 30 frågor om vattenmelonen för 2.95 kr/kg.

nog om det. cyklade till jobbet i spöregn klockan åtta imorse. dagen rullade på bra, fick göra ett akut inhopp i kassan. läskigt, inte stått på en månad, glömt allt, till och med min inloggning! bra malin, lite nervöst, lite darrigt men efter lite hjälp från janet bakom mig rullade allting på fint.

slutade klockan fem, blev hämtad av mor min och åkte sedan direkt till johanna. var där en stund och pratade och glodde på televisionen, tog även en sväng till netto i regnet.

nu ikväll har jag varit ute på lotten en sväng me mamma och pappa och faktist kört mina första meter med brumbrumbilen. kul men läskigt! nu måste jag sova, ska upp halvfem imorn. vet att ni är avis..


dino skicka till papsen förut så snodde av honom, bara därför går det inte
att rotera den. men här har ni en mersa!

sov gott,

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0