And I'm so glad that your mine, you are one of a kind

hello. tillbringade som sagt ett par dagar på jockes land, blev ett par bra dagar som tänkt med en del sol och bad men mest bara umgåtts och myst i stugan. kan vara världens bästa människor!

kom hem igår, vilket var tur eftersom jag och min älskling nämligen hade ett år. herregud så fort det har gått, och herregud så kär jag är och hur mycket jag älskar den killen. kärleken bara växer i mig mer och mer för varje dag som går och allt är så jävla bra!

hade tänkt fira med att käka ute och gå på bio, men efter att ha varit borta så mycket från varandra med malta, jobb och nu jockes land så var det bästa och det mest efterlängtade vi kunde göra var att ta en hemmakväll och bara umgås vilket var länge sen. så vi sket i bion och beställde hem mat och hyrde film, kunde inte blivit bättre!

idag har vi varit hemma hela dagen, badat lite osv. imorn blir det en heldag på kolmården med emil och min mor och far :)


jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0