och där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick, allt jag hade förstorat

har varit fruktansvärt trött hela dagen, ändå sov jag mycket och riktigt bra inatt. jobbigt har det varit men har hunnit med en hel del. bland annat hämtat jobbarskor, varit till bergman för att skriva på försäkringspapper för knät och även varit och skrivit på ännu ett körkortstillstånd, vilket jag gjorde för två månader sen men de slarvade bort det så.. var även ute och sprang en sväng ikväll, det var skönt. dessutom var ett tag sen så måste komma igång lite igen.

just nu sitter jag och kollar på minnesstunden för michael jackson. lite jobbigt att titta på faktist med alla deprimerade människor. att se hans dotter tala var inte det lättaste, gick inte att hålla tårarna borta när hon brast i gråt. stackars barn. har inte riktigt förstått hur bra och stor han är, alltid tyckt hans musik varit bra men inte hur bra den är.

ska snart gå och lägga mig, jobb imorn från 10-19!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0