I'm not saying its your fault although you could have done more

blev inte riktigt som tänkt igår. var kvar hos emil rätt länge och sen blev det bara hem och vända och cykla ner till malin. där väntades ett harry potter marathon inför den nya filmen som kommer, har ju i princip glömt allt och den senaste filmen förstod jag inte ens så det var väl dags att friska upp minnet.

när jag kom ner blev det pizza och den första filmen drog igång! vid fem fick vi finbesök av hugo och douglas och vid sex hade vi bara sett två filmer eftersom vi prioriterade lite annat, men sicket resultat!

idag blev det sömn ända fram till tre, fy så skönt men inte riktigt lika kul att ha sovit bort en hel dag,
käkade sedan frukost och började kolla på tredje filmen. när klockan närmade sig fem drog jag mig hemåt.

på schemat idag står det städning och senare kommer emil. vi får väl se hur det blir me städandet men förhoppningsvis kommer jag lyckas. tänkte även lägga upp lite bilder från malta osv på bilddagboken.



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0