nanananannaanananana

första dagen på veckan som jag inte tvingats vakna av alarmet. det behövdes verkligen. vid tolv kunde jag inte sova mer så gick upp och tog på mig shorts och tshirt och drog på mig löparskorna för att ta en runda. sprang en halvtimme och sedan blev det att hoppa in i duschen eftersom vi skulle ha gäster vid ett.

nu har vi precis ätit och väntar på fika. ett par kompisar till familjen gifte sig igår så det är folk från lite olika städer här så vi bjöd på middag både idag och i fredags. tyvärr hann jag inte vara med på bröllopet eftersom jag jobbade.

om cirkus en och en halvtimme så ska jag ner till jobbet och koka kaffe för att återigen ta hand om teaterfikat till halvsju, skönt att tjäna pengar för att i princip inte göra nånting.
men nu blir det tårta och glass.



Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0