jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

har placerat mig i sängen nu efter några timmars städande och rensande bland all min skit. tänk att det ska behövas hjälp av mamma för att jag ska få städningen gjord, dåligt.. nu är det iallafall både dammat, damsugat och iordningplockat så nu behövs inte det på ett bra tag. får hoppas på att jag lyckas hålla det fint och iordning ett tag, vilket jag säger till mig själv varje dag och sen två dagar senare ligger allt överallt igen.

ligger och funderar på om jag ska ta en dusch eller om jag ska orka upp och göra det imornbitti innan jobbet istället.. men varje gång jag bestämmer mig för att göra det den kommande morgonen så blir jag så sur på mig själv när klockan ringer tidigare än den gjort om jag hade gjort det kvällen innan. men ändå lutar det åt det, så vi får se.
sen tänker jag iallafall lägga mig och läsa lite innan jag somnar.

imorn är det som sagt jobb från tio till sju. skjut mig.




Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0