i would die if we were through

igår bjöds det på massa god mat, efterätt och mycket bus me kidsen.
jättetrevlig kväll. blev kvar till sent så sen var det bara hem och sussa.

idag ringde jobbet och väckte mig halvtolv och bad mig komma och jobba vid tre istället för sex. så det var bara att dra sig upp och äta osv för att sedan ta cykeln hem.

jobbade fram till nio och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. imorn är min första schemalagda dag i kassan, har bara hoppat in och tränat förut. men nu när det är en schemalagd dag är det så mycket annat man ska ha koll på och veta, synd bara att jag har inte har nån koll på nånting. så är lite nervös faktist..

bilder från gårdagen

melvin&olivia.

olivia.




Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0