du säger att du minns och att det känns som igår, men det var för länge sen för att ens komma ihåg..

gårdagen spenderades med malin, gick runt på stan ett par timmar innan vi satte oss och åt och inväntade harry potter.
filmen var helt okej, som sagt, mer humor, kärlek och ondska men kan inte direkt säga att den handlade om något speciellt. dock är jag riktigt sugen på den sista filmen eftersom det var ett "mitt i slut" i denna.

efteråt vandrade vi hem till malin och såg på film innan vi gick och la oss.
idag så vaknade vi runt tolv, käka frukost och glodde på katter me klös <3 innan jag drog hem.
nu ligger jag i sängen med datan i mitt knä och känner att jag kanske borde göra något vettigare.
det är ju hur fint väder som helst ute. så så får det nog bli.






Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0