don't say the word if you don't mean it

emil somnade efter mindre än tjugo minuter av filmen. blev tråkigt att ligga och titta själv så satte mig här istället.
har suttit ett tag nu och detta börjar också bli tråkigt så funderar på att krypa ner i sängen. skulle vara skönt men samtidigt vill jag inte sova, så vet inte riktigt vad som ska hittas på. är sugen på att dra igång twilight, men då skulle jag vilja se den köpta dvd'n och inte den nedladdade så man kan se lite extramaterial och sånt, problemet är då att den är på övervåningen och jag är så rädd av mig så dit går jag inte ensam! usch vilken fegis jag är..

önskar att jag hade något mer att skriva så jag kunde fördriva lite tid, men tror inte jag kan hitta på nåt. tråkigt att det händer så lite i mitt liv.

fast jag vet! jag har ju faktist fått reda på intagningen till gymnasiet. och tro det eller ej men jag är en av 28 st av cirka 200 sökande om inte mer från hela sverige som kom in på mitt förstahandsval, djurpark/tropisk anläggning. att öppna kuvertet och se att jag kom in, och med rätt stor marginal dessutom, kändes så skönt. lägst intagna var 255 och med mina 305 var jag ju en bit över.
så till hösten blir det att gå på himelstadlund med bönder, florister och alla andra konstiga människor. undra om det är jag som kommer vara utbölingen bland alla utbölingar!? förhoppningsvis kanske det finns någon som mig, rätt så normal.. ska ju även bli intressant att gå i en klass med folk från andra städer. skulle ju vara mysit me nån liten norrlänning eller liknande!

neh nu ska jag nog bege mig.
pusssvejs
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0