Äntligen!

I ett par månaders tid har jag tänkt att jag ska börja uppdatera bloggen från mobilen emellanåt i och med att jag sällan sitter vid datorn. Men jag har haft ett problem, det har fungerat att skriva en rubrik men när jag klickar i "inläggsrutan" kommer inte tangentbordet upp. Jag har hela tiden tänkt att det måste vara något fel med min mobil eftersom att jag kunde skriva i rubrikrutan. Alldeles nyss hörde jag av mig till Bella och frågade om det var likadant för henne, det hade det varit och man var tvungen att trycka någonstans för att kunna skriva. Jag loggade in och klickade på alla möjliga ställen och till slut tröck jag på "ändra redigerare" och vips så fungerade det. Så enkelt det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0