3 maj 10:30

Var hemma från skolan igår på grund av min pollenallergi som iår är förjävlig! Idag är jag dock i skolan och har just nu samhällslektion, relativt bra dag i skolan då vi bara har en lärarledd lektion i och med att läraren som vi skulle ha första lektionen vabbar och den sista lektionen består av eget arbete.

Gick upp tidigare idag för att hinna åka hem från Linköping och lämna min feta resväska jag hade med mig till Jonas för att kunna spendera en och en halv vecka där. Tanken var att åka hem efter skolan och sova hemma ikväll, men min mor ska till Linköping så då tänkte jag passa på att komma dit tidigt genom att åka bil samt att umgås med henne ett tag på stan. Jag känner mig som en dålig dotter som i princip aldrig är hemma längre, och om, då passar jag på att vara med någon vän och kommer hem sent. 


ph: me 
Ännu en dag med superfint väder! Det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0