27 maj 15:08

I fredags var jag ute med några tjejer i klassen, hade riktigt roligt. Gårdagen var inte lika rolig, var extremt trött så hela dagen spenderades i soffan. Framåt sju tog jag tåget till Linköping för att spendera kvällen med Jonas framför eurovision. 

Idag är Jonas iväg med hans mammas sida av släkten ute hos deras morfar och grillar, fiskar och badar. Jag hade tyvärr inte tid att följa med då jag har så sjukt mycket plugg, vilket känns tråkigt. Så jag är kvar hos hans far och försöker finna motivation till att plugga. Det ska bli så fruktansvärt skönt att ta studenten känner jag nu, slippa det här med att behöva plugga hemma utan faktiskt vara ledig när man är ledig, det förekommer inte när man går i skolan. Inte är det ofta iallafall. Är så jäkla trött på't!

  • Hemprov, mikrobiologi och genetik

  • Examensarbete, mikrobiologi och genetik

  • Laborationsrapport, mikrobiologi och gentik

  • Läxförhör bakterier, mikrobiologi och genetik

  • Läxförhör antibiotika, mikrobiologi och genetik

  • Filmanalys, mikrobiologi och genetik

  • Samhällsekonomiprov

  • Prov, marina däggdjur

  • Bokanalys, svenska

  • Guidning i djurparken

Livet äro fint. Hoppas någon har det värre än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0