23 maj 23:59

Tredje natten hemma nu, det var länge sen jag var hemma så här "många" dagar och dessutom ensam. Men imorgon åker jag till Linköping efter skolan och umgås med Jonas, längtar efter honom!

Klockan är snart tolv och jag bara älskar att ligga uppe på nätterna tillsammans med datorn. Nu ska jag slänga iväg ett mail till Nadja, tjejen som också bodde hos Marta på Teneriffa och hade praktik på Loro parque samtidigt som mig. Lovade innan jag åkte att jag skulle höra av mig och skicka ett par bilder vilket jag inte gjort. Dåligt av mig, var ju superlänge sedan jag kom hem.

Jag längtar tillbaka, jag saknar till och med denna helvetesbacke.
Jag skulle vilja åka tillbaka snart för att hälsa på, innan det blir för sent. För en dag blir de det, eller det är iallafall så det känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0