21 maj 21:30

Slutade tidigt idag, slängde mig i soffan direkt när jag kom hem och halvsov i ett par timmar. När pappa kom hem hade han med sig thaimat från Spicy hot, hur gott som helst. Efter middagen åkte jag och min mor till Ingelsta, fick med mig lite smått och gott hem, bland annat ett par nya löparskor. Det behövdes, jag vet inte hur länge jag har levt i mina förra löparskor.
NU ligger jag i sängen framför TV'n och försöker få i mig en liter av någonting som ska smaka persika och rensa ur slaggprodukterna ur kroppen, samtidigt som jag ögnar igenom papprena till provet vi ska ha imorgon i guide- och informationsteknik.
Slutade tidigt idag, slängde mig i soffan direkt när jag kom hem och halvsov i ett par timmar. När pappa kom hem hade han med sig thaimat från Spicy hot, hur gott som helst. Efter middagen åkte jag och min mor till Ingelsta, fick med mig lite smått och gott hem, bland annat ett par nya löparskor. Det behövdes, jag vet inte hur länge jag har levt i mina förra löparskor. 

Nu ligger jag i sängen framför TV'n och försöker få i mig en liter av någonting som ska smaka persika och rensa ur slaggprodukterna ur kroppen, samtidigt som jag ögnar igenom papprena till provet vi ska ha imorgon i guide- och informationsteknik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0