19 maj 00:30

Min enda lediga dag på hela veckan, har njutit som bara den. Sov tills jag verkligen inte kunde sova mer, skrivit klart ett arbete och skickat in det, varit en sväng till affären, ätit god mat och spelat TP med Jonas, Jocke och Sofia.
Imorgon är det dags för jobb igen, jag tycker att det är kul men samtidigt är det jobbigt att sköta hela anläggningen själv. Jag tackar aldrig nej till extra cash så tar allt jobb jag kan få, jag ska nog vara glad över att ens ha ett jobb och framför allt ett jobb som djurvårdare.
Klockan är alldeles för mycket och jag borde ha somnat för länge sen, i och med att jag befinner mig i Linköping måste jag gå upp tidigare än vanligt. Som tur är så får jag skjuts till Norrköping och jobbet imorgon då min svärfar och Birgitta ska till Stockholm, det underlättar grymt mycket.
Min enda lediga dag på hela veckan, har njutit som bara den. Sov tills jag verkligen inte kunde sova mer, skrivit klart ett arbete och skickat in det, varit en sväng till affären, ätit god mat och spelat TP med Jonas, Jocke och Sofia. 

Imorgon är det dags för jobb igen, jag tycker att det är kul men samtidigt är det jobbigt att sköta hela anläggningen själv. Jag tackar aldrig nej till extra cash så tar allt jobb jag kan få, jag ska nog vara glad över att ens ha ett jobb och framför allt ett jobb som djurvårdare.

Klockan är alldeles för mycket och jag borde ha somnat för länge sen, i och med att jag befinner mig i Linköping måste jag gå upp tidigare än vanligt. Som tur är så får jag skjuts till Norrköping och jobbet imorgon då min svärfar och Birgitta ska till Stockholm, det underlättar grymt mycket.

Min älskling Buster och jag. Rest in peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0