5 oktober

Sammanlagt 7 dagen i skolan och nu känns det på riktigt sen vi kom tillbaka från sommarlovet. Hann ju knappt börja skolan och komma igång innan jag skadade mig och jag blev borta från skolan i 5 veckor på grund av skadan, beteendestudien, praktiken och Frankrikeresan.

En glädjande sak, idag släppte jag mina kryckor. Men jag fick ett tyngre besked i måndags då jag var hos sjukgymnasten. Sure, jag visste att korsbandet hade tagit lite stryk när jag skada mig, men jag trodde bara att det var slitet. Slitet har det varit sen min förra skada så tänkte att när jag väl får släppa kryckorna kan jag börja rehaba och sen leva ett normalt liv efter ett tag. Men, dem misstänker att korsbandet är av, är det så blir det operation, lite mer kryckor och sedan många månaders rehabilitering.. Jag vet inte om jag pallar det, självklart måste jag, men det kommer bryta ner mig så sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0