30 oktober

Halloweenfest hos Jonas igår med vänner till familjen. Stod iår igen ute i ett par timmar och frös under spökvandringen och försökte skrämma livet ur grupperna som gick förbi. Klockan blev rätt sent när vi kom tillbaka så blev i princip att lägga oss direkt för att vi var så kalla och trötta.

Idag har jag (vi) storstädat Jonas rum, det var riktigt äckligt, så mycket damm och annat skräp. Det var länge sen det städades och vi är inte där speciellt mycket och när vi väl är där är det inte det första man tänker på. Jag har dock velat städa därinne jävligt länge nu men inte haft orken eftersom att det är så mycket. Och sen vet ni ju hur grabbar är, nu ska jag inte dra alla över en kamm men många är ju blinda och förbaskat lata när det kommer till att hålla rent och städa och Jonar är tyvärr en av dem. Så idag tog jag tag i det ensam och när Jonas kommer för att se vad jag håller på med säger han "men.. måste vi göra det där nu?" haha as ususal.

Imorgon drar jag, Jonas, Jocke och Sofia till Valdemarsvik där deras föredetta låtsaspappa har sitt landställe, stannar där till torsdag och jag ser fram emot det jättemycket :) Nu ska vi göra matsedel och skriva en lista på vad som ska handlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0