25 oktober

Kort dag i skolan - grupparbete fram till lunch, käk på chiliwok med Becca och tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Hann även med att gå ut och gå en sväng med Stella (en av lamorna) i väntan på samtalet. Under eftermiddag/kvällen har jag varit på Partaj med Jonas och köpt utklädnad till halloween! Jag ska vara nunna och mammas kommentar var att jag faktiskt passade i dräkten, att den klädde mig. TACK! Besökte Becca och Nico efter att vi hade anlänt hemma och käkat för lite plugg.

Såhär vacker kommer jag vara på lördag med ett annat, mycket större, coolare kors! Utan bibel dock.





Nu blir det att lägga sig och plugga lite till. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0