23 oktober

Kvällen fortsatte med att äta upp den supergoda maten vi gjort och efter det blev det filmen My sister's keeper som visades på tv4. En enligt mig mycket bra och gripande film. Nu ligger jag och Jonas i sängen och ska alldeles strax sova. Det är en viktig och fin dag imorgon!

Tänkte att det kanske är kul att få en bild på namn som nämns en hel del i min blogg och förmodligen kommer fortsätta nämnas. Här är Jocke, Jonas två år yngre bror, och hans flickvän Sofia. 

Det här sista fotot älskar jag. Det är bara så himla vackert.

Kanske känns onödigt och överdrivet att lägga upp tre foton. Men dem har så himla många fina på dem tillsammans så ville helt enkelt dela med mig av mer än ett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0