16 oktober

Idag har jag storstädat rummet, slängt en massa grejer och tvättat. Framåt kvällen tog jag och Jonas en sväng till maxi för att handla en pärm till mig, men vi fick också med oss en vinterjacka plus lite annat bra till Jonas. Vi hann även med att åka förbi Marcus och hämta lite grejer samt åka förbi Becca och Nico för att hämta drickan som blev över från i fredags.

Det är farligt att vara långledig mitt i terminen, det var länge sen jag hade söndagsångest men nu har den anlänt and it sucks! Ligger och glor på The vampire diaries fast jag vet att jag egentligen borde läsa på religionen till imorn, göra etikuppgiften i svenskan eller göra klart hemprovet i utrotningshotade arter från förra året.. Det får vänta, klockan är ändå alldeles för mycket nu.

Imorgon väntar ännu ett besök på vårdcentralen innan skolan, jag vet inte hur många måndagar jag varit där nu och jag börjar bli trött på det. Ska käka medicinen i ca två månader till så ca åtta besök kvar, åtta stick i fingret kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0