13 januari

Är skapligt seg efter att ha gått upp kvart i fem imorse, och imorn blir det samma tid så är nog dags att lägga sig snart om jag ska orka med morgondagen. Är hos Jonas och vi har i princip sovit oss igenom eftermiddagen, asgött.

I och med att mina mentorer inte hittade brevet om den internationella APU'n som jag lämnade in innan sommaren lämnade jag in det igår. Skrev nog om brevet för länge sen.

Jag vill verkligen ha praktik utomlands och uppleva allt som finns att uppleva och skaffa mig erfarenheter. De ställen jag är intresserad av och har sökt till är en djurpark i Teneriffa som heter Loro Parque och ett delfinarium/forskningscenter/vetrinär/akvarium i Palau.

Paradisön Palau, rena drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0