10 januari

Ny termin och det var inte allt för hemskt att komma tillbaks, fast jag har fortfarande ingen lust. Fotbollsträning efter skolan, det gick sådär.. Har inte sprungit på säkert två och en halv månad (skojar inte), förkylningen är inte helt borta och jag har inte haft bollkontakt på säkert lika länge som jag inte har sprungit. Men det var kul.

Efter skolan åkte jag hem till min kära syster en sväng och fick hjälp med mitt CV. Nu ligger jag här ensam i min säng för första gången på säkert en månad, det är jobbigt. Har precis skrivit klart mitt personliga brev till CV't så nu är i princip allt klart för att skickas in, ska bara hitta en bra bild på mig själv och ringa några referenser. Är ju dags att söka sommarjobb som djurvårdare på Kolmårdens djurpark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0