Till Isabelle

Känner att min blogg har gått i ide ett tag, det kanske är dags att vakna nu. Det slog mig när Bella talade om att hon är inne och kollar varje dag men det händer ingenting och hon var lite besviken över det.


Är just nu hos Bella, hamnade här igårkväll när jag egentligen skulle åka hem till Norrköping. Eftersom jag ändå skulle åka hit idag igen och det var sjukt länge sen jag hade kvalitetstid med henne så vände jag om, satte mig på fel buss och åkte hit.


Ska snart dra mig in till stan och glo lite innan jag ska möta upp Jonas och åka hem till hans mor. För dem som missat det så har jag precis gått in i ett underbart förhållande med världens finaste människa.


Bloggen, it's on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0