6 mars

Var alldeles för trött igår för att ens orka trycka på on-knappen till datorn så det blev inga bilder. Men dom kommer nu istället!

Var som sagt hemma hos Ewe med ett par tjejer från klassen, Malin, Desse, Jenny, Nico, Hanna och så Ewe och jag då förstås. Vi lagade tacos, såg på film, åt alldeles för mycket gottigheter och hade väldigt roligt :) Måste säga det att jag är väldigt glad över detta lilla "tjejgäng" inklusive ett par till som har blivit nu. Vi passar bra ihop och har väldigt roligt. Det känns bra. Och denna saliga blandning av dialekter, det är gött. De som deltog och förgyllde kvällen med sina vackra röster var; Falköping, Öland, Nyköping, Arbro, Finspång, Norrköping. Jag gillar västgötskan bäst! Byter ut alla o mot ö och säger la efter varenda mening. Det är mysigt.


Jenny, Desse, Malin

Hanna

Nico

Jenny - läcker som vanligt, Desse, Jag, Malin och Ewe.

Som sagt. Men jag älskar den här tjejen!

Funderar på om jag ska sluta tala om vilka personerna på bilderna är
eftersom att jag har nämnt alla. Men repetion skadar aldrig, det är er
plikt att veta. Nico, Desse, Malin. K O N C E N T R A T I O N.

Jag fick stå för köttfärsen.












Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag minns inte att de där två jättefula bilderna på mig togs xD

2010-03-08 @ 18:43:17
URL: http://dancingdrummer.blogg.se/
Postat av: Ewe

hah, jag tycker något liknande borde göras igen - fast.. kanske inte för ofta - då lär vi bli panka... :D

2010-03-08 @ 18:47:17
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0