12 mars

Här får ni onsdagen och torsdagen i bild, kanske slinker med någon annan också. Är väl inte allt för många som vet att jag är en "hästtjej". Men det är jag, nu vet ni. Det luktar gott, mocka bajs är kul och att galoppera fram på en äng mitt i sommarn är det bästa jag vet. Jag älskar hästlivet helt enkelt. Tyvärr har jag inget. Too bad!


Desse.

Otroligt söt, bara några dagar gammal.

Hängde med Malin till stallet. 

Bullen and I

Det här är det bästa jag vet.

Lyckades få honom lite fin iallafall, det sitter i!




Torsdag - Romme!





Nordin & Karlsson


Där är jag ju!

Okej, ända gången på hela dagen som jag ramlade. Såklart hamnar det på bild..
Jag tänker inte säga vad jag gjorde för klantigt för att lyckas med det.

Nej jag la mig inte ner och posa framför kameran. Jag låg redan eftersom att jag vurpade!


Man ser ju vart Holma har åkt iallfall......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0