28 mars

Jag borde egentligen ha lagt mig för länge sen och redan somnat med tanke på att jag ska upp extra tidigt imorgon. Men det har bara inte blivit som jag tänkt. Och nu har jag en fruktansvärt bra känsla i magen, jag vill bara känna den ett tag till.

Har ju inte direkt ägnat så mycket tid åt varken datan eller bloggen nu ett par dagar, ska inte säga att jag inte haft tid, då skulle jag ljuga. Men jag har nog bara inte haft lust. Känns meningslöst att skriva när man inte finner något att skriva om, och det har jag inte nu heller. Jag har ju skrivit men inte så aktivt.

Idag har jag bara ätit känns det som. Syrran fyller år och det blir lätt så då.


Denna skulle åkt upp i fredags efter besöket på stan med mamma, men det blev inte av, som med mycket annat. Mamma köpte dom åt mig. Så det var värt att lida lite. Det kan ju vara trevligt att se vad jag inkasserat. Eller vad vet jag!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: corry

ne hon är leskig.

2010-03-29 @ 16:34:40
URL: http://ciacolvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0