15 mars

Blev inte speciellt mycket plugg efter förra inlägget. Men nu har jag faktist tagit mig i kragen och läst igenom papprena en gång, kemiprov på gång!

Jag har kommit in i en period där jag tappar bort saker, hela tiden. Vissa kommer fram igen, andra försvinner helt. De senaste två månaderna har jag tappat bort ett busskort, headset, usbsladd till mp3'n och nu mina träningsbyxor. Okej kanske inte var så himla mycket men har säkert glömt något, dessutom är det inga smågrejer. Bara busskortet och headsetet kostar ju runt 600 och träningsbyxorna 300. Det ända som har kommit fram är mp3sladden, får väl tacka för det lilla. Jag har väl bara mig själv att skylla..

Nu ska jag lägga mig och läsa New Moon, har kommit en bit men vore ju bra att kunna börja på Eclipse så fort som möjligt så att jag hinner läsa ut den innan sommarn då den kommer på bio. Det är nästan pinsamt att säga att det kan ta ett år för mig att läsa ut en bok på 400 sidor om ingen tvingar mig. Spelar ingen roll hur bra boken är, det blir liksom inte av. Dessutom kan jag bara läsa ett kapitel åt gången innan ögonen går i kors och jag somnar, dålig egenskap..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0