1 mars

Var ett tag sen jag kluddrade här.

Har väl inte hänt överdrivet mycket, fick med mig tre plagg hem från stan i lördags, två tshritar och en jeansshorta. Herrkläder alltihop men det är sniggt! Umgicks med Johanna och Robin i lördagskväll - mat, melodifestvalen och kortspel.
Igår blev det städning och gym och idag började skolan. Emil har varit här och lämnat kläder och annat, min bror har gett sig ut på äventyr och kommer hem till midsommar. Det är väl vad som hänt, sett massa lots också förstås.





Kommentarer
Postat av: Ewe

btw, nu går det inte att välja 3d i norrköping längre ;O. Är helt säker på att det gick igår, och att jag hade inställt på norrköping, men nu har de tydligen ändrat det igen.

2010-03-02 @ 17:28:41
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: Ewe

Oj, såg nu att det här bereodde på tekniska problem och att de hoppas komma igång med 3d på fredag och då Alice i underlandet och avatar i 3d :)

2010-03-02 @ 17:31:17
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0