2 juni

Försöker få tag på alla från gamla klassen för att få ihop en reunion! Det är tamefan dags nu. Så den tolvte juni har vi bokat skollokalerna för lite party, ska bli riktitg trevligt i och med att jag inte träffat dom flesta på ett helt år nu!

Annars idag har jag varit på praktiken och sen gått en sväng på maxi med Carro. Nu sitter jag och är irriterad över att jag inte fått mitt schema från citygross än, om jag ens kommer få något, det vet jag inte heller. Jag kan nämligen inte planera in nånting och det suger. Förmodligen har Jessica glömt bort mig så jag får väl ta och ringa henne för att få reda på om jag ska jobba eller inte och isf när, det suger också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0