7 juni

Fick precis mitt schema över sommarens jobb på city gross och det ser väldigt bra ut. Ska bara jobba tretton dagar och kommer tjäna lite över åtta tusen så det känns bra. Ville inte jobba så mycket denna sommar eftersom att det kändes som att hela förra gick åt till det. Jag sökte inte ens till en början för att jag inte alls hade någon lust, men när dom frågar om man ska söka är det dumt att säga nej!

Tyvärr jobbar jag till sent i princip varenda dag så det blir ju runt tretton hela dagar som försvinner, men jag tror jag överlever och dessutom medföljer det ju OB så det är ju egentligen bara bra att jobba sent! Jag kommer sitta i kassan alla dagar, vilket är kul men samtidigt känner jag en stor press på mig då jag är osäker på en del saker. Men antar att jag kommer känna mig säkrare iår eftersom jag redan "gått igenom" det en gång och känner till det mesta, kommer bli lättare att lära om sig än att lära sig från början. Kommer sakna att jobba på frukten dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0