27 juni

Vet inte var jag ska börja, eller hur jag ska formulera mig. Usel bloggare som jag är så är det ju inte alltid så lätt förstår ni! Men vad gör det.

Har ju inte skrivit sedan midsommar så kan ju börja där. Det var trevligt, det var mat, det var alkohol och det var dans runt stången. Hade varit trevligt att bjuda på bilder, men som vanligt är det väldigt väldigt ont om sådana.

Gårdagen bestod av en hel del dötid i soffan. Piggnade till lite senare på eftermiddagen och tog en glass på wallmans med Malin. Åkte sedan vidare hem dit för att grilla och se på film.

Idag hann jag knappt vakna innan jag satt i bilen påväg ut till Eriks mamma och Hasse för sol, bad och fotboll.





Har aldrig gett mig på att städa en sjö förut. Men idag så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0