16 juni

Har inte varit hemma så mycket de senaste dagarna och har inte haft någon lust att ägna tid till datorn därav ingen uppdatering. Tror ändå ingen gråter över det!

Lördagens reunion blev kanon och alla, i princip, hoppas jag, hade kul och var nöjda med kvällen som bjöd på god mat, mycket prat samt en hel del dans och förtärande av alkoholhaltiga drycker. Glömde tyvärr kameran hemma, hade varit trevligt att kunna bjuda på några ordentliga bilder, tyvärr har jag bara ett fåtal värdelösa och onyktra.

Idag är jag verkligen helt död, jag orkar ingenting, är hur trött som helst och tänker inte anstränga mig speciellt mycket. Snart kommer Eve hit, det är dags att boka tåg/buss och boende till Stockholm!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0