2009 i bilder.

slänger upp ett par bilder från 2009, eller ganska så många bilder. de flesta från tiden på jönsbergska men även lite annat. väldigt få på mig, dels för att jag håller mig undan och dels för att det är jag som tagit de flesta bilder :) och ingen ordning och reda här va bland årstiderna och månaderna.


malin & emil.





JBIS 9A Romme.



JBIS 9A Funäsdalen.





JBIS 9A Tältning.





JBIS 9A Skolavslutning.







Jockes land.







Himpan 1C, nya klassen.
Jag skrev i förra inlägget att tanken på att det snart är skola ger mig ångest. Men efter att ha kollat på alla faktist hundratals bilder som finns på oss så känner jag en stor saknad av vissa människor och tycker det ska bli otroligt kul och skönt och återgå till dem och det vardagliga. Och som jag längtar till vår APU!










Blandat.





Puss.

Kommentarer
Postat av: issa

näst sista bilden, eller vad det är. KEBAB!!! <3

2010-01-13 @ 17:18:15
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: malin

det är lasse? eller va? kebab?

2010-01-13 @ 21:32:28
URL: http://malinlinneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0