15 januari

äntligen helg, det ska bli så himla skönt att sova ut imorn.

idag har jag haft en väldans otur, eller så har jag bara varit klantig. när vi slutade skolan märker jag att mitt headset är borta, jag har alltså gått runt med det i jackfickan och lagt det nånstans och sen glömt den där, bra malin. grattis till den som fann det. det var väl det värsta, sen glömde jag hänglåset och nyckeln på gymmet vilket iofs inte var någon jätteförlust men känns ju lagom kul att behöva ta sig iväg och köpa ett nytt. så grattis till den som fick ett till hänglås plus nyckel. ett tag var jag väldigt upprörd men tror inte det hjälper..

är trött och utmattad efter denna vecka så nu tänker jag banne mig sova!


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0