14 januari surprise!

jag borde egentligen plugga, men istället sitter jag här och tar oseriösa kort på mig själv som ser äckligt seriösa ut? pinsamt dåligt av mig.

men jag kan ju alltid dela med mig. jag som lovade när jag startade bloggen att jag skulle våga lägga upp mer bilder på mig själv (jag gillar inte att göra det, eller kanske till och med hatar), men vi ser ju hur det gick med det. jag kommer nog aldrig komma ifrån att ogilla bilder på mig själv eller att vara blyg för att lägga upp dom, en del har ju hängt med genom åren och vet vad jag pratar om!

och den där handen.. jag vet inte riktigt varför den har hamnat där,
den har bara det, helt okontrollerat.
seriös tjej <3


handen?


jag är fan värld en applåd.





Kommentarer
Postat av: issa

ja fi fan, jag appålåderar för fullt!

2010-01-14 @ 22:05:31
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0