8 januari

paradise hotel är ju väldigt omtalat för tillfället och jag har många vänner som pratar om det och säger att det är så bra. själv hade jag inte sett ett enda avsnitt eftersom att jag inte kände att det tilltalade mig så mycket. men igårkväll tänkte jag att jag ändå skulle offra mig och se ett avsnitt och se om det var bra och om jag också skulle fastna. det gjorde jag, efter tio avsnitt fick det vara nog men man kände ändå "bara ett avsnitt till". så nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och se yttligare några avsnitt av det. men vad är det som är bra egentligen? vad får en att fastna? skitsnack, sex och pakter är ju det enda innehållet, och hm. jävligt heta killar, ASD. det är väl dom som gör det intressant, annars är det fan rätt dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0