5 december

idag har jag legat i soffan/sängen i nästan hela dagen, det har varit otroligt skönt. blev en promenad framåt eftermiddagen med syrran, samma skapligt långa runda som igår och OM man var kall om låren när man kom tillbaka. men det blir väl så när det bara är ARTON minusgrader ute.

gick förbi ica på vägen också och hämtade ut våra nya bikinisar. jag har letat länge åtminstone några år, efter en gul bikini men det finns nästan ingenstans. åtminstone inga snygga eller som passar, men på HM fanns den! den är snygg, är bekväm och sitter bra så jag funderar faktist på att beställa en likadan fast blå som knappt ser likadan ut vilket iofs bara är bra! jag hade ju beställt en till förutom den gula, en annan blå men den passade inte riktigt så får bli att skicka tillbaks den.

imorn hade jag tänkt att komma igång lite med pluggandet och jag ska även träna med malin. ska köpa gymkort. är så jävla sugen på att komma igång ordentligt nu, och verkligen sugen på annat än att springa runt i eneby med joggingskorna vilket jag iofs gör rätt ofta så träningen hålls igång men är som sagt, lite trött på det. så nu blir det andra bullar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0