27 januari

jag har tyvärr inte plockat fram böckerna idag heller, men känner mig inte lika stressad som igår eftersom jag fick reda på tidsplanen idag.

istället har jag glott lite på paradise hotel och jagat en utav mina råttor som föredrog golvet istället för sängen. jag som var så snäll och släppte ut henne och lät henne springa på flera rått-kvadratmeter större än buren..

det var ju några som flitigt kommenterade bilderna jag la upp på mig själv och sa att mitt rum såg ut som ett bomdnedslag på grund av en liten papplåda, klaga fan inte på att sängen inte är bäddad nu ;)



Kommentarer
Postat av: issa

fan malin asså, är det en dammtuss jag ser?!

2010-01-28 @ 08:46:19
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0