25 januari

mina nycklar är hemma! dom låg så fint inne på expeditionen imorse när jag kom. om jag blev glad.. har haft ångest hela helgen för att jag är så klantig, men nånstans där så trodde jag att dom var i skolan, och det var dom. tur att det var någon vänlig själ som hade hittat dom och lämnat in dom också annars hade jag nog inte hittat dom.. blev åtminstone ett par färre hundralappar att slänga ut. men busskortet är borta, det finns inte. så min klantighet kostade mig 400 spänn men vad gör det om hundra år.

idag har jag inhandlat hårfärg och färgat håret samt ögonbrynen, dessutom köpte jag lite nya träningskläder. thights och linne från soc samt ett nikelinne. great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0