9 februari birthday!

Idag är det min och Stinas dag. För 17 år sedan var hon 9 år och fick mig i present, måste varit en bra present.

I och med att vi slår ihop tre födelsedagar nu i februari så firades jag inte direkt idag, utan både jag, Stina och Inger firas på lördag. Så idag blev det bara en liten middag med familjen, glass och lite paket.

Igår var jag ju och hämtade mammas och pappas present. Ett 400L akvarium till gerbilerna, dom kommer gå vilse. Det är riktigt stort, åtminstone för dom. Idag fick jag även två burkar druvans fefferoni av dom, det börjar bli lite överdrivet här hemma. Visserligen har jag blivit väldigt förtjust i fefferoni och äter det gärna till allt och hela tiden. Men trodde inte det skulle gå så långt som att få det i present även om idén om att köpa en stor burk har kommit upp. (Sådana som resturanger köper), alltså, rätt stora.

Nog om fefferoni. Jag fick även en stekpanna och brända mandlar av min bror, en kofta och underkläder av syrran samt ett kort från kusinen i stockholm, ett virrigt telefonsamtal från morfar och massor av gratulationer i skolan.

Känner nu att tiden inte riktigt räcker till. Det finns en del som behövs göra och mycket som jag vill göra, men jag hinner inte ens med hälften. Idag hade jag planerat att gå i skolan, äta och firas lite av familjen, träna, få paket av johanna och plugga. Fixa lite med akvariet om det blev någon tid över, det är ju ett litet projekt. Borde ju inte vara en omöjlighet att hinna med, men det var det tydligen. Det jag hann med var att gå i skolan, äta och plugga. Imorrn priorietas plugg och träning. Tror akvariet och min kära vän johanna får vänta ett tag till. Om det ändå fanns mer tid..

Godnatt.





Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda.

Grattis !

2010-02-11 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0