13 februari

Sova?

Tror inte kvällen erbjuder så mycket mer än vad den redan gjort - alltså ingenting. Jag skulle väl kunnat gjort något roligare av den men tiden bara flög iväg. Så nu sitter jag här ensam och har tråkigt, som vanligt. Ja, det är fan som vanligt. Mitt liv är otroligt inte händelserikt och faktist tråkigt, oftast. Trots det är jag rätt nöjd ändå. Så, varför inte avsluta dagen nu och somna in.

Eller lots?

Började ju kolla på The legend of the seeker igår som Bella tipsat mig om. Och ja, jag gillar det. Har sett tre avsnitt och funderar på att se det fjärde nu ikväll.

Så får det nog blir - först lots, sen sova.

Men innan det kan jag ju tala om min dag, för det har ju faktist hänt saker idag! Släkten har varit här och firat. Vi har ätit smörgåstårta, annan tårta, jag har fått pengar, gelehjärtan och choklad. Jag har MISSAT JERRY som jag skrev om i förra inlägget. Hur fan kunde jag? Jag har även fått en liten crush i Saade. Men den är över nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0