25 februari

Raseriutbrottet är över. Det fungerar faktist, det där med att andas och räkna till tio..
Över vet jag inte förresten, det ligger där hela tiden. Den där arga irritationen. Ibland blossar den upp, som förut..

Idag har jag varit till gymmet en sväng, gick sådär.. Märks att jag varit borta ett tag och kände att det fortfarande finns lite virus kvar inom mig. Efteråt blev det mat hos moster, pizza, kändes asbra att käka upp hela träningen. Inte. Efter maten åkte jag ut med pappsen och övningskörde, det var ett par månader sen sist men det gick riktigt bra :) Och fan vad kul det är! Resten av dagen har jag bara varit hemma och slappat.

Nu ska jag se klart lots avsnittet som jag började se igår, vi får se om jag lyckas. Jag är en jäkel på att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0