21 februari

Jag har på något sätt vant mig med att gå hemma med mig själv och inte göra nånting speciellt. Den vanan har också fått mig att inte ta tag i att göra något heller, som att träffa någon och ha roligt. Det är en dålig vana och fruktansvärt tråkig. Det ända jag gör är ju att gå runt och ha tråkigt, jag förstår inte ens varför, men nånstans är det de ända jag har lust med.. Fast samtidigt inte, såklart. Jag måste vara dum.

Även om större delen av tiden går åt till att gå runt i lägenheten i jakt på något roande så är jag ju inte helt sysslolös. Jag har varit iväg och köpt första gardasilsprutan som jag ska ta imorn, 900 kr, känns fint. Var även in på Grizzly och köpte hö&halm. Sen har jag städat, åt både mig och råttorna.

Imorn hoppas jag att jag vaknar helt frisk, så att jag kan komma igång med träningen. Är verkligen sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0