14 februari alla hjärtans dag

Blev inget lots-tittande för mig igårkväll, var alldeles för trött. Så idag har jag ägnat hela förmiddagen till att se de avsnitt jag hade. Nu har jag inga fler och jag får vänta tills imorn på att få nya. Hur ska det gå?

Sitter just nu i min säng och lyssnar på John Mayer samtidigt som jag pratar med mig själv. Har muntligt prov i anatomi och fysiologi imorn eller på onsdag, tror det kommer gå bra, eller det ska gå bra. Om några timmar ska jag bege mig till gymmet för ett corepass och några kilometer på löpbandet. Det behöver jag.

Var tvungen att plocka fram min konstnärliga sida som jag inte har och rita hjärta och lungor. Men jag är rätt nöjd, åtminstone med hjärtat. Det är nästan pinsamt att tala om att det är det bästa jag åstadkommit i hela mitt liv. (Jag hatar att måla och är därför riktigt usel på det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0