12 februari

Imorse när jag kom till skolan fick jag reda på att lektionerna innan lunch var inställda. Vi skulle haft två djurhållning i park lektioner men vår lärare var sjuk. Och eftersom det är många i klassen som slutar efter växt- och djurlivslektionen som vi har efter lunch ställde vi in den också. Jag har snabbmatte och har därför en 50 minuters lektion om en halvtimme men jag struntar faktist i den. Hade ingen lust att sitta i skolan fram till klockan två, och inte har jag lust att åka tillbaka heller för att räkna självständigt i 50 minuter när ingen annan tänker göra det. 

Åkte till gymmet efter skolan och kom precis därifrån. Ska laga lite mat nu eftersom att jag inte ätit någon lunch. Efter det ska jag nog sätta igång med akvariumet så att det blir klart någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0