1 februari

Måndagar har förut varit en dålig dag men nu börjar jag tycka om dom. Kan bero på att vi har dubbellektion med Mats hela eftermiddagen och blir släppta innan första lektionens slut. Så har det varit sedan vi kom tillbaka från jullovet så jag hoppas det fortsätter så, för det trivs jag med. Det känns bra att vara hemma innan man ens skulle ha slutat.

Så idag är en bra dag och jag är på väldigt bra humör. Dessutom testade jag Voddler förut igen och det fungerade vilket gjorde det ännu bättre.

Sitter just nu med en examinationsuppgift till det muntliga provet i anatomi och fysiologi, det går bra, bättre än väntat. Snart är det mat och sen ska jag ta en sväng till ica för ikväll ska jag unna mig själv lite godis och en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0