28 augusti

Natten till igår tillbringades först på elevhemmet och sedan fortsatte den hemma hos Malin med en halv HP och lite chips&dipp.

Åkte till maxi på förmiddagen efter vi vaknat och inhandlade två par skor, ett par marinbåla converse och ett par boots. Åkte sedan hem för att stressa lite med dusch och annat innan jag mötte upp Ewe och Jenny i stan för att inhandla present till Bella.

Vid 6 tog vi tåget till Linköping för att överraska Bella tillsammans med hennes vänner. Lotti bjöd på smårgåstårta och annan tårta medan vi umgicks och spelade utan tvekan. Vid elva var det dags för oss minderåriga att åka hem då de andra skulle ta med Bella ut. Följde med Nico och Jenny till elevhemmet och tillbringade natten där med pingis, twister och "med andra ord" tillsammans med Becca, Anna och Pontus.

Jag och Nico vaknade inte förrän två idag och jag blev kvar där till fem. Hemma har jag inte ansträngt mig speciellt mycket och tänkte snart gå och lägga mig. Svenska med Gunnel imorn 9.15, bäst att vara utvilad!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0