10 augusti

Hemma, kom egentligen hem igår, men bara till staden. Åkte direkt till Malin och såg på första Harry Potter och sov.

Stockholm var underbart, roligt, långtråkigt, rastlöst, lerigt, geggigt, BLÖTT och bäst. Ville inte åka hem, och ville absolut inte sitta på bussen när den tredje konserten i hudvudsatden drog igång, men jag överlevde. Hade tänkt slänga upp bilder idag, men håller fortfarande på att få dom, intranätet i Hultsfred är otroligt segt och jag lär ha somnat innan det är klart så det får bli imorn.

Idag har jag varit i parken med Malin och kollat på alla djuren, det var varmt, kallt och trevligt och det fick mig att vilja ha november-december då praktiken drar igång.

Orkar verkligen inte skriva en rad till, måste sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0