Safariparken

APU:n närmar sig med stormsteg, snart är vi där! Tror det är många som inte förstår hur coolt det här är och vad vi egentligen kommer få vara med om. Vi kommer få så sjukt med upplevelser som man kommer kunna leva på hela livet. Detta är något som få kommer få uppleva, och jag är så stolt över att vara en av dom. Ja jag är jävligt stolt, och glad över att jag valt den här vägen. Jag vill inget annat. Men som sagt, folk förstår inte.. hur häftigt det är. Kanske är det så att bara vi som vet vad det handlar om förstår, vi som verkligen är intresserade av dessa djur och denna bransch, och vi som blir fascinerade av att få plocka benrester från kadaver i rovdjursanläggningarna..

Bildbomb..
En bild säger väl mer än tusen ord, eller?


Jag miljöberikar hos björnarna.
= Gömma godis.


Benplockning i lejondalen.
Kan meddela att mina handskar hamnade i en plastpåse sen och for direkt in i tvättmaskinen när jag kom hem. Kadaver är ingen trevligt lukt :)

Kan meddela att detta är världens bästa klass.


Fick gosa lite med vargarna, ingen skit!

Calle och det potentiella tillskottet Pontus!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0